پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

پرواز را به خاطر بسپار؛ پرنده مردنی‌ست...
فروغ فرخزاد

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مومن

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۶ ب.ظ

راوی :

نازک دلی آزادگان چشمه ای زلال است که از دل صخره ای سخت جوشد. دل مومن را که می شناسی: مجمع اضداد است، رحم و شدت رحم و شدت را با هم دارد و رقت و صلابت را نیز با هم. زلزله ای که در شانه های ستبرشان افتاده از غلیان آتش درون است؛ چشمه ی اشک نیز از کنار این آتش می جوشد که این همه داغ است.

فتح خون


آب و آتش

نظرات  (۱)

دل شهرنشینان پرستویی در قفس است.

پرستو را با گرما عهدی است که هر بهار تازه می‌شود.

وطن پرستو بهار است و اگر بهار مهاجر است، از پرستو مخواه که بماند


سلام علیکم جناب آقای برادر تک تیرانداز،
پست آخر دیلیت شد، ظاهرا مخاطب خاص داشت، نه؟!
منتظر بقیه ی مهم های کتاب فتح خون بودیم که گویا ملت را بی توفیق گذاشتید!
در هر حال موید باشید و سال تحصیلی جدید دانشگاهی برایتان پربار باشدو شما هم موثر برای اسلام و مسلمین انشاالله...

التماس دعا

پاسخ:
سلام بر شما
بیشتر تاریخ انقضا داشت تا مخاطب خاص.
در مورد اون هم یک مقدار احساس کردم دارم کل کتاب رو پیاده می کنم. گفتم خواننده خودش بخونه بهتره. البته باید به این یافته اشاره می کردم که متاسفانه و با عرض پوزش کمکاری شد.
خیلی ممنون و به هم چنین. :)
محتاج دعای شما
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی