پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

پرواز را به خاطر بسپار؛ پرنده مردنی‌ست...
فروغ فرخزاد

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

درخواست پیشنهاد کتاب

جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۳ ق.ظ

رمان علمی-تخیلی برای یک جوان 25 ساله چه پیشنهاد می‌کنید؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۲
محمد حسن شهبازی

رمان

هدیه

کتاب

کتابخوانی

نظرات  (۴)

سفر در زمان.یه کتاب با حجم کم ولی فوق العاده.
بهم سر بزن.
پاسخ:
ممنون. جستجو که کردم کتابی با عنوان سفر در زمان عاشقی رو آورد. منظورتون همینه؟
اگر رمان خارجی هست اسم انگلیسیش رو بفرستید خیلی لطف می کنید.
۰۳ آذر ۹۷ ، ۱۴:۲۶ حسین غفاری
چهارگانه «سه پایه ها» از جان کریستوفر

انتشارات قدیانی زده.
البته رویش نوشته رمان نوجوان. اما به درد پیرمردها هم می خورد.
پاسخ:
بسیار متشکرم استاد.
اگه با دنیاهای عجیب غریب ارتباط میگیری، کلا مجموعه داستانهای جی.آر.آر تالکین خوبه واقعا
جنگ اول کاری با این طرف کرد که بعد جنگ، سال ها رفت و نشست و این دنیا رو خلق کرد... فیلم هاش رو هم شاید دیده باشی دیگه؛ ارباب حلقه ها و هابیت
اینا البته بیشتر فانتری میشن ولی خب فک کنم نزدیک باشه به منظورت (البته اگه فکر نمی کنی برای این سیر و سفر در این فضاها زیادی پیر شدی)

یه کتاب هم هست "بازگشت هیتلر" 
ایده جذابی داره... هیتلر توی حال حاضر از خواب بیدار میشه، توی آلمان الان
البته از اونجایی که شاید من فاشیست به حساب بیام :) برای من این کینه آمریکایی اش نسبت به هیتلر اذیت کننده بود ولی خب... (اما الان که فکر میکنم تم اصلی اش شاید اجتماعی هست با یه ایده فیکشن)

در راستای حمایت از تولید ملی؛ 
یه رمان جدیدی هم یه جوونی نوشته که داداشم برام هدیه گرفته، نرسیدم هنوز کامل بخونم
تورق کردم... به نظر جذاب میومد
اسمش "زایو" هست، به نظرم بدی نباشه

یه سلسله رمان هم هست که شاید فاز هری پاتری داشته باشه، ورژن ایرانی
اسم یکی شون "پارسیان و من" هست و اسم یکی دیگه اش "اشوزدنگهه"
از هرکدوم 2-3 جلد رو خوندم اونا هم بد نبودن 

(یه پیشنهاد ویژه هم هست که جای گفتن اش اینجا نیست :)   )
پاسخ:
آقا راضی به این همه زحمت نبودیم. می گفتید ما بیایم «اقرأ».
اینا رو گفتم دلم کلی برای "اقراء" تنگ شد...
پاسخ:
ماشاالله از نظر بازدید هنوز رو فرمه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی