پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

پرواز را به خاطر بسپار؛ پرنده مردنی‌ست...
فروغ فرخزاد

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

گرد و غبار

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ق.ظ

یکی از سخت ترین لحظه های دنیای دیجیتال، رفتن به وبلاگیه که یه زمانی خیلی پر رفت و آمد بوده و حالا سوت و کوره. خلوتِ خلوت!
وبلاگی که به واسطه ی دوری آدم هاش متروکه شده...

پ.ن: این حس هم اکنون به واسطه 32نیوز ایجاد نشده...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۳۰
محمد حسن شهبازی

نظرات  (۵)

درک میکنم
واقعا سخته!
:)
پاسخ:
الحمدلله که همراهانی دارم :)
ولی من بعضی اوقات سر میزنم به وبلاگ قبلیت !!
پاسخ:
منم خودم گاهی سر می زنم ^_^
کجا رومیگی؟!همین وبلاگ قبلی که میگن؟!؟عاقاخب ادرس بدین ماهم سر بزنیم،شلوغش کنیم از خلوتی دربیاد!!!:دی
پاسخ:
:)
تقریبا ذاتش خلوت شده؛ دیگه یه جورایی شلوغ بشو نیست! :)

آن که می تواند بنویسید باید زکاتش را بپردازد 
من هم اگر اینجاییم و اهل وب ، صدقه سر کسی است که به من فهماند باید زکات بدهم ...
خدا هم به شما و هم به ایشان خیر کثیر بدهد 
۱۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۶:۴۳ محمد محمدیان
خب این رسم روزگاره دیگه

زیاد دل خور نباش
پاسخ:
آره...
نباید غصه شو خورد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی