پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

پرواز را به خاطر بسپار؛ پرنده مردنی‌ست...
فروغ فرخزاد

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

نیمی نگاه اینجا ؛ نیمی دگر به آن سو...

دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۱۳ ب.ظ
خیلی اهل تلویزیون و سریال دیدن نیستم اما این شبها که خانواده سریال پروانه را می بینند، نصف نگاهم به لپتاپ و کارهایم است و نصف نگاه هم به آنجا...
غرق در سریال نمی شوم(که انصافا سریال جذابی هم هست) اما این پیام را قویا دریافت کردم که برای این انقلاب چه زندگی ها که فدا نشده اند... و از این بزرگتر چه می تواند متصور شود؟
و من چه می کنم؟!
.
.
.

نظرات  (۳)

خود خالق این سریال هم آدم جذابی است:
http://jsaman.blogfa.com
پاسخ:
خیلی جالبه؛ ممنون! 
من یسوال فنی دارم...این سریالو کجامیدههه؟!؟!
پاسخ:
شبکه پخش خانگی(خانوادگی)! :)
اها
بله
متشکرم!!:))
پاسخ:
;)
خواهش میشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی