پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

پرواز را به خاطر بسپار؛ پرنده مردنی‌ست...
فروغ فرخزاد

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

66 :: یاد مرگ

سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۴۰ ق.ظ

اون وقتایی که آدم خیلی غرق کار و زندگیه و اصن حواسش نیست با چه سرعتی داره میره جلو، یاد مرگ مثل ترمز اضطراری قطاره که یهو با کله پرتت میکنه تو دیوار روبروت!

یاد مرگ میتونه با صحنه ناگهانی یاد کردن از یه هنرمند وسط برنامه طنز باشه، یا دیدن جنازه یه گربه کف اتوبان یا حتی خرد شدن یه برگ خشک شده زیر کفش.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۳۱
محمد حسن شهبازی

زندگی

مرگ

نظرات  (۴)

مرگ خیلی به ما نزدیکه و ما خیلی ازش دوریم، اما واقعیت اینه که ما انقدر خودمونو سرگرم زندگی سختمون کردیم که حتی با چشم باز واقعیت ها رو نمیبینیم.. قدم زدن توی قبرستون آرامش بخشه چون اونجا میشه واقعیت ها رو دید که زیر خاک دفن شدن، با همه زیبایی ها و زشتی هاشون... 

پاسخ:
دقیقا

چطور مطوری پسر.. کم پیدایی.

کجایی؟

تیر ماه پست نذاشتی.. خیلی عجیب بود.. هستی اصلا؟ سالمی؟ 

پاسخ:
سلام پسر آبی
ممنون از پیگیریت رفیق
خوبم؛ تو خوبی؟
آره یه ذره سرم شلوغ شده. خودمم دوست دارم بنویسم ولی گاهی فرصتش پیش نمیاد یا سوژه ای که راضیم کنه برای نوشتن پیدا نمی کنم.

سپاس، من که همیشه خرابم ولی توی گفت و گوی روزانه میگم شکر سلامت باشید.. جالبه وقتی در جواب دکترم که گفت خوبی؟ اینو گفتم بنده خدا دوباره سوالشو پرسید و من دوزاریم افتاد

پاسخ:
:)
:(
من نوشته هات رو که میخونم باهات غمگین میشم

ممنون بابت همدلی.. این یکی از مهارت های زندگیه که شما بلدی و خیلیا اصلا ازش هیچ درکی ندارن... 

پاسخ:
قربونت 3>

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی