پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

پرواز را به خاطر بسپار؛ پرنده مردنی‌ست...
فروغ فرخزاد

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

23 :: شبیه سازی

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۱ ق.ظ

امروز صبح بعد مدت ها دوباره برفی که بتوان آن را برف حساب کرد بارید. به درب دانشکده که رسیدم باد مخالف جهت می وزید و از همان نقطه تا مقصد شاید یک مسیر حدودا 200 ، 300 متری را باید می رفتم. ابتدا از سر کنجکاوی و شیطنت و بعد از سر حسی دیگر لباس هایم را کیپ کیپ نکردم(مثلا بستن کامل کاپشن و گذاشتن کلاه). همین طور پیش رفتم تا کمی هم حس کنم در سوریه زیر برف راه رفتن جه حال و هوایی دارد.

پ.ن: نه سلاحی حمل می کردم، نه خطر ناامنی ای وجود داشت. صرفا برای چند متر من بودم و سوز سرما و گوش های یخ کرده و اصابت دانه های برف به صورت!
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۷
محمد حسن شهبازی

مدافع حرم

نظرات  (۲)

قابل تامل...
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۲۳ فاطمه ضرابی
و این یعنی هم زیانی با مقاومتی ستودنی
امید که همراهی هم قسمتمان شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی