پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

پرواز را به خاطر بسپار؛ پرنده مردنی‌ست...
فروغ فرخزاد

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خواب شب

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ب.ظ



این هایی که می بینید مرکب هم شاگردی های بنده در کلاس گواهینامه موتورسیکلته؛ داشتیم کسی که حتی با کلاه ایمنی اومده نشسته دم در کلاس.

موتورسواری بی گواهینامه نه شجاعته؛ نه کار کولیه(cool)! فقط در اکثر موارد بر می گرده به روحیه تنبلی،بی اهمیت پنداشتن قانون و بی مسئولیتی.

رهبر انقلاب: گاهی مشکلات فرهنگی موجب شده که من شب خوابم نبرده؛ به خاطر مسائل فرهنگی؛ یعنی اهمیت مسائل فرهنگی این جور است.
همین سه روز پیش
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۷
محمد حسن شهبازی

قانون

مسائل فرهنگی

نظرات  (۳)

سلام
متن نوشته ات را
و البت عکست را
و البت تر مفهوم یادداشتت را پسندیدم
ولی
یک گلایه
آن واژه منحوس اجنبی وسط قند و شکر پارسی چه کار می کند آخر(cool)
من عاشق قند و شکر فارسی ام
و دوست دار ادبیات انگلیسی
هر کدام جدا جدا

اصلاح اش کن برادر
#من_نگران_زبان_فارسی_ام

پاسخ:
چشم؛
به توصیه حضرت آقا.
ولی اینقدرا هم منحوس نیستا... ;)

از تیز و ریزبینی شما هم ممنون. 
جالبناک بود!
پاسخ:
الحمدلله.
موتورسواری بدون گواهینامه بسی جذاب و مهیج است :))

به زودی خودت تجربه خواهی کرد...

منی که میبینی اینو میگم یه بار کفی گرفتتم یه بار هم 70 تومن جریمه شدم ولی باز بر موضع خودم پایبندم

البت روحیه گشادی هم در نگرفتن گواهینامه بی تاثیر نیس:))

ربط جمله آخر آقا رو به متنم نفهمیدم:/
پاسخ:
مردک یعنی چی؟!؟!

از جهت فرهنگ بی اهمیتی به قانون گفتم! مثلا خود شما!
البته از سر زدنت ممنونم؛ پیش ما بیا. ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی