پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

پرواز را به خاطر بسپار؛ پرنده مردنی‌ست...
فروغ فرخزاد

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

توضیح

جمعه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۰۹:۵۶ ق.ظ

فکر کنم برای مطلب قبلی با عنوان اشکال نیاز به توضیح اضافه هست و وقتی خودم یک بار از روش خوندم، حس کردم خیلی میتونه مبهم باشه. اولین توضیح اینه که من اصلا هدفم افرادی که جراحی های زیبایی انجام میدن نبود. ذکر این گروه توی اون مطلب صرفا مثالی بود برای جا افتادن بیشتر افرادی که درباره شون توضیح دادم. من افرادی رو نام بردم که به واسطه سبک زندگی و ایدئولوژی از نظر فکری تبدیل به ربات شدن و مثالشون توی دنیای فیزیک و ماده، افرادی بود که بعد جراحی های زیبایی همه مثل هم شدن. توضیح دوم هم اگرچه سخته و نمیخوام واضح اشاره کنم، ولی این طوریه که هیچ وقت هیچ کس خودشو از تبدیل شدن به ربات فکری مبرا ندونه. 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۱۲

نظرات  (۲)

۱۲ اسفند ۰۱ ، ۱۰:۵۹ فاطمه ‌‌‌‌

با اینکه چنین اتفاقی افتاده موافقم. خیلیا رو می‌بینم که یه شکل فکر و تحلیل می‌کنن و آدم هیچ ایده و دیدگاه جدیدی بین حرفاشون نمی‌تونه پیدا کنه. یا کسایی که فقط share می‌کنن و حرفی از خودشون نمی‌زنن. البته باید احتیاط کنم و خودم رو هم مبرا ندونم. من واسه اینکه تو این دام نیفتم از اون‌ور بوم افتادم و کلا سمت نظر دادن درباره‌ی خیلی مسائل نمی‌رم :))

پاسخ:
بله متاسفانه
البته من در حد همین شناخت مختصری که از شما دارم میتونم بگم خیلی شامل این قضیه نمیشین و می بینم که روی یه سری چیزا عمیق میشین و فکرتون رو درگیر می کنین.
ولی خب به قول شما هیچ کدوممون مبرا نیستیم.

سلام محمد حسن.. کجایی؟ غیبتت خیلی طولانی شده...

پاسخ:
سلام پسر آبی
خوبی؟ 
خیلی جالبه، من وقتی بلاگ رو باز می کردم تو ذهنم بود که پسر آبی احتمالا کامنت گذاشته باشه و همینطور هم شد :)
وبلاگت رو میخونم هنوز
اینجا رو به چند دلیل بروز نمی کنم. یکیش اینه که خیلی مشغله های عجیب و غریب برام پیش میاد و وقت نمی کنم. یکی دیگه ش اینه که دیگه اینجا اون مأموریت سابق براش برقرار نیست. شاید گهگاهی صرفا بیام چیز مهمی رو بنویسم و برم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی