پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

پرواز را به خاطر بسپار؛ پرنده مردنی‌ست...
فروغ فرخزاد

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

بلد نبودم!

يكشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۳۳ ب.ظ

من رها کردن بلد نبودم و به همون اندازه گیر دادن خوراکم بود. بازه های زمانی ای بود که این جا رو به روز می کردم، بدون اینکه تعریف روشن، دقیق و منطقی ای از این کارم داشته باشم. یه وقتایی هم به روز نکردم، چون نتونستم. اما الان که از نوشته قبلیم حدود 2 ماه میگذره، میخوام بگم که عمدا ننوشتم. خیلی وقتا بلاگ رو چک کردم و فقط دو تا پست جدید خوندم و یه چرخی زدم و رفتم بیرون، بدون اینکه دغدغه اینو داشته باشم که تا توی پنل هستم یه پستی بنویسم و اون توالی به روزرسانی رو حفظ کنم تا هر ماه حداقل یک نوشته وجود داشته باشه. برنامه ای هم برای به روزرسانی ندارم، اگرچه برنامه تعطیل کردن و حذف رو هم ندارم. راحت ترین و دم دستی ترین راه حل، رها کردنه. همینطوری بمونه. من اگه در طول این این 9 سال که این وبلاگ گوشه ایش رو نشون میده تغییر کرده باشم، نمیتونم منکر این تغییرات بشم. شاید بتونم مخفیشون کنم، ولی انکار نه. نوشته های این سال ها همه محصولی از وجود من بودن که با توجه به شرایطی که اون موقع داشتم تولید شدن. 

حالا من رها کردن رو به سادگی برای وبلاگ انتخاب می کنم. این رها کردن رو توی خیلی از ابعاد زندگیم هم به کار میگیرم. برای رسیدن به این مهارت، من سختی ها و سختگیری های زیادی رو پشت سر گذاشتم. هر چی هست، به نظرم اتفاق مبارکیه.

اما اینجا که قراره دیگه از نظم و اصول و قانون خاصی پیروی نکنه، شاید همینجوری چند وقت یه بار به روز شه، شاید هم از دسترس خارج شه. رهاس، هر اتفاقی ممکنه براش بیفته.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۰۶
محمد حسن شهبازی

رهایی

زندگی

وبلاگ

وبلاگ نویسی

نظرات  (۲)

چه غم انگیز :(

پاسخ:
آره رفیق
این روزا خیلی چیزا غم انگیزه...

سلام

نمی دونم کدوم دانشگاهی 

ولی من با سرچ اسم یه ساختمون از دانشکده مون به این وبلاگ رسیدم

بعضی مطالب انگار واقعا خودم نوشتمشون 

فکر کردنایی که پشت هر مطلبی هست جالبه

 

 

اول که اومدم وبلاگ فکر کردم مثل خیلی وبلاگ های دیگه الان دیگه نویسنده اش رهاش کرده و... 

ولی دیدم همین ماه هم پست گذاشتی خوشحال شدم

هرچند با خوندن پست ناامید شدم....

ولی هیچی مهم تر از انجام وظایف مون نیست برو کاری که بنظرت با فکر و مشورت فهمیدی درسته رو انجام بده 

موفق باشی 

جوری با تلاش و موفقیت  کار کن که حتی نیاز هم نباشه موفقیتتو اینجا اعلام کنی... خدا خودش واسه همه اعلام عمومی کنه 

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی