پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

پرواز را به خاطر بسپار؛ پرنده مردنی‌ست...
فروغ فرخزاد

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

کاش رنجی کم کنیم

شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۸:۳۹ ب.ظ

داشتم رانندگی می کردم که یهو دیدم یه بچه گربه ولو شده کف اتوبان. طبیعتا غمگین شدم.[زیاد] داشت غمم فروکش می کرد که یهو چند متر جلوتر دیدم یکی دیگه هم به همون سرنوشت دچار شد. غم دلم خیلی زیادتر شد. این دو تا بچه اینجا چی کار می کردن؟ لابد از بی تجربگی و خامی پریدن وسط اتوبان. اما دنبال چی بودن؟ مامانشون رو اون ور دیدن؟ داشتن بازیگوشی می کردن؟ نکنه فکر کردن ماشین یه موجودیه که باهاشون دوسته و کاریشون نداره؟ کاش حالا که مردن خیلی زود مرده باشن و اصلا درد نکشیده باشن. کاش حالا که مردن، با هم مرده باشن و اون یکی اصلا متوجه مرگ اون یکی نشده باشه و اون لحظه رو ندیده باشه. کاش مادرشون هم این صحنه ها رو ندیده باشه. این دو تا بچه و سرنوشتشون گوشه ای از تاریکی های موجود توی این دنیا بودن. خیلی چیزای تاریک تر از این هم هست. خلاصه که کاش تو اون لحظه، رنج نکشیده باشن.

توی دنیای ما آدما هم رنج زیاده. کاش ما هم در حد توان رنجی کم کنیم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۱۷
محمد حسن شهبازی

رانندگی

رنج

زندگی

نظرات  (۵)

خیلی کانتکس تلخیه این موضوع لاشه کنار خیابون، من هر بار می‌بینم و اون موقعیتی که توش مرده که عملا نمیشه هیچ توجهی بهشون کرد، فقط می‌شه رد شد.. نمی‌دونم یاد این سیستم‌هایی می‌افتم که وقتی آدما توش به نقطه‌ی شکست می‌رسن انقدر همه چی سریعه که کل سیستم، آدمای دیگه هم نمی‌تونن حمایت و توجهی بهشون بکنن.. نمی‌دونم منظورمو فهمیدی یا نه.. 

پاسخ:
آره خیلی بده. واقعا نمیشه کاری کرد. البته من یه بار تو ایستگاه اتوبوس منتظر بودم و کنارم یه گربه ای رو دیدم که تو خاک غلت میخورد. اول فکر کردم داره بازی می کنه بعد که نزدیک شدم دیدم دهنش یه حالت عجیبیه و دقیق که شدم دیدم داره میمیره. خیلی صحنه بدی بود. زنگ زدم 137 که اینجا یه گربه س که داره میمیره. پرسیدن مرده؟ گفتم نه ولی تا شما برسین مرده. خیلی بد بود.

نه راستش خیلی نفهمیدم منظورتو.

کاش از حال هم بی خبر باشن و به کام مرگ برن.. چون غم یار از درد مرگ سخت تره

پاسخ:
-_-
:'(

ما ایرانی‌ها با رنج عجین شدیم :(

پاسخ:
به نظرم همه انسان ها با رنج عجینن. حالا ما یه کم بیشتر. 

راستی وبلاگتو دنبال میکنم محمدحسین جان

پاسخ:
آقا مسعود از وبسایتتون خیلی خوشم اومد. طراحیش واقعا خوبه. من یه کم تو این زمینه کار کردم و به نظرم کارو خوب درآوردین. اگه طراح UI خودتون بودین یا کد رو خودتون زدین دست مریزاد میگم. دنبالتون کردم.

محمدحسن جان ممنونم ازت

اره طراحی و اجراش با خودم بوده

لطفته به من ❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی