پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

پرواز را به خاطر بسپار؛ پرنده مردنی‌ست...
فروغ فرخزاد

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

اینک اینترستلار

دوشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲ ب.ظ

آقا ما یه بار تلاش کردیم تو تعطیلات نوروز بریم دشت هویج ولی نشد. از اونجایی که تو چند تا سایت گردشگری خونده بودم اوایل بهار به دلیل شروع سبز شدن دشت و خنکی هوا یکی از بهترین زمان های دیدن دشت هویجه، خیلی تلاش کردم که این فرصت رو از دست ندم. شلوغی تعطیلات نوروز از نظر برنامه ها یه کم روی برنامه اثر گذاشته بود. مثلا همراه بالقوه کم شده بود. خودم هم یه کم خسته شده بودم ولی انگیزه بر خستگی و مابقی موانع چربید و برنامه رو چیدیم. خیلی وارد جزئیات برنامه نشم، فقط این رو بگم که وقتی یه هفته قبل برنامه رو فیکس کردیم، آب و هوا مساعد بود و همه چیز برای یه برنامه کوهپیمایی فراهم بود.

صبح که راه افتادم با یه فضای عجیبی روبرو شدم. بیرون هوا یه جوری بود. من خیلی کم خوابیده بودم ولی توهم نمی زدم. هوا تار بود. نمی فهمیدم غباره یا مه. خنکی و رطوبت مه رو نداشت. میدان دید در حد فاصله های نزدیک هم کم شده بود. برج میلاد رو که نزدیک بود، خوب نمی‌دیدم. وقتی توی بزرگراه با خورشید روبرو شدم که دیگه اصن همه چی خیلی عجیب شد. صاف می شد زل زد تو خورشید! انگار ماه بود. ناخودآگاه یاد اینترستلار افتادم. اون روز برنامه رو لغو نکردیم و ادامه دادیم. وقتی به دشت رسیدیم هم هوا تقریبا همونجوری بود. واقعا نمی دونستیم چیه. وقتی رسیدیم خونه فهمیدیم تو یکی از آلوده ترین روزهای تهران رفته بودیم کوهپیمایی. خلاصه اولین دیدار با دشت هویج تو این شرایط رقم خورد. دو تا عکس که تا حدودی گویای وضعیت هستن رو این پایین گذاشتم.

نظرات  (۱)

فیلم اینتر استلار رو من سال ها اینستالر تلفظ میکردم.. آقا ارشیو وبلاگت خیلی خوبه.. اصلا خیلی خوبه.. آدم میبینش میگه واو چه وبلاگ قدیمی و با عظمتی.. کلا همیشه ادمای قدیمی بالاتر از تازه وارد ها هستن دیگه فقط تو تعداد دنبال کنندگانت موندم!!! من دکمه وبلاگمو برداشتم نوشتم 400 فالوور فیک... والا بهتر از اینه نوشته باشه 17 تا

پاسخ:
:) آره یه کم تلفظش سخته.
قربونت؛ لطف داری. قابل شمارو هم نداره :) راستش یه زمانی خودمم خیلی خوشم میومد ازش ولی الان خیلی حس خاصی نسبت بهش ندارم. بعضی از نوشته های قدیمیم رو هم که میخونم تعجب می کنم و خوشم نمیاد از طرز تفکر اون موقع هام.
در مورد دنبال کننده ها هم بدم نمیاد خواننده زیاد داشته باشم ولی نباشن هم مهم نیست. چون اینایی که می نویسم بعضیاشون جنبه عمومی داره و بعضیاشون شاید بهتر باشه که همه نخونن.
برای خودم هم عجیبه که چرا اینقدر کم دنبال کننده دارم. :) شاید پسر بودن یکی از دلایلش باشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی