پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

پرواز را به خاطر بسپار؛ پرنده مردنی‌ست...
فروغ فرخزاد

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

ما تعطیلیم!

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۱ ب.ظ

این مطلب را یادتان هست؟ «کشورم در روزهای آخر سال»

بعد از 4 سال حالا دوباره تجربه مشابهی رقم خورده. حتی شاید تجربه ای بدتر. برای اینترنت منزل درخواست برقراری اینترنت داشتم و به مخابرات محل مراجعه کردم. از کارشکنی های عادی در ادارات دولتی که بگذریم، گیرم با کارمندانی است که قرار است کلی پول بدهم تا خدمتی دریافت کنم اما باز طاقچه بالا می گذارند. حالا از این هم بگذریم مساله اصلی دورخیز برای تعطیلی است. درست مانند مطلب قبلی با کارمندی مواجه شدم که از 22 اسفند سال را پایان یافته تصور می کند. از او می پرسم که سرویس درخواستی آیا این ور سال فعال می شود؟ می گوید: از این ور سال که چیزی نمانده! یعنی 5 روز باقیمانده کاری را کلا حساب نمی کند. چه کنیم با این فرهنگ مشمئز کننده؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۳

نظرات  (۱)

۲۴ اسفند ۰۰ ، ۰۸:۳۳ فاطمه ‌‌‌‌

من کلا نمی‌فهمم تو خیلی از ادارات دولتی که هر روز کلی مراجع دارن، چرا وقتی یکی میره مرخصی کسی جایگزین کارش رو انجام نمی‌ده.

اون جمله‌ای که بهتون گفته خیلی دیگه جالب بود :)) بندگان خدا به فکر مردمن، می‌خوان تو روزهای آخر سال اینترنت نداشته باشین که پیش خونواده وقت بگذرونید :))

پاسخ:
دقیقا. نمیدونم چرا یک مساله به این سادگی رو انجام نمیدن. متاسفانه یا قانونش وجود نداره یا اگه وجود داره هم ما ازش آگاه نیستیم که بتونیم ازش استفاده کنیم.
:)) بله قصدش خیر بوده :)) ممنونم ازش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی