پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

پرواز را به خاطر بسپار؛ پرنده مردنی‌ست...
فروغ فرخزاد

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

17 :: ژولیسم

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷ ق.ظ
موهام بلند شده،  خیلی. و ایام امتحاناست و بقیه مشغله ها و کلا وقت و انگیزش نیست که برم سلمونی. صبح خیلی تلاش می کنم مرتب باشه ولی خوب تا عصر تبدیل به یه سبک متفاوت ژولیده و خسته ای میشه. احساس میکنم تو اون شرایط شان اجتماعی بیشتری داشتم. تو شهر که قدم میزدم احتراما بیشتر بود.  مثلا تو سوپری یهو یه آقایی که سن خیلی بالایی هم داشت بهم سلام کرد.  فک کنم نفر بعدی هم که اومد تو اونم سلام کرد.  خلاصه به نظر میاد باید شونه ام رو آویزون کنم... 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۷
محمد حسن شهبازی

بی نظمی

نظرات  (۳)

سلام دوست عزیز.خسته نباشی
در نظر دارم برای بهبود رتبه گوگل و الکسا و افزایش بازدید کننده شما و هم خودم تبادل لینک کنم.
اگه موافقید به ایمیلم آدرس بلاگتون رو بفرستید تا  تبادل کنیم.
ممنون
پاسخ:
سلام
ممنون
:)
منم تا پریروز موهام خیلی بلند شده بود ولی کنکورو که دادم خیلی سریع کوتاه کردم و الان یک نفس راحت میکشم.!
البته قیافم اینقد خسته بود که سر کنکور هر کی میدید میگفت این رتبه یک نشه ، دیگه دو میشه!
بذار باشه
خوبه که!
پاسخ:
آره؛ از این مدل فر فری باحالا میخوام بذارم P: :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی