پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

نگاه رو به جلو؛ اما اسیر در گذشته

پرباز

پرواز را به خاطر بسپار؛ پرنده مردنی‌ست...
فروغ فرخزاد

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

12 :: از امکانات استفاده کنید!

جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۱ ب.ظ
خدمت تمامی بازدیدکنندگان این وبلاگ اعم از ثابت و گذرا عرض کنم که بنده برای آن دو فلش بالا و پایین مندرج در پایین همه پست ها(با توجه به قالب کنونی در راست مطالب قرار دارد) ارزش قائل می شوم و باعث خوشحالی است اگر در کنار نظر های داده و نداده تان آن فلش ها را بسته به میزان رضایتتان بفشارید تا اینجانب بازخوردی از مطالب منتشر شده در پایگاه Blackagent.blog.ir بدست بیاورم. 
باتشکر
موافقین ۰ مخالفین ۲ ۹۳/۰۹/۲۱
محمد حسن شهبازی

بازخورد

رضایت طلبی

نظرسنجی

نظرات  (۲)

هیچ وقت دوست نداشتم پای لایک و دیس لایک و ... به دنیای وبلاگ نویسی باز بشه |:
بالاخره باید فرقی بین شبکه اجتماعی و وبلاگ باشه
خیلی از ما خوانندگان خاموش که وبلاگ ها و سایت ها را از طریق خبرخوان ها دنبال می کنیم، دوست نداریم خواننده ی خاموش قلمداد شویم. مشکل کمبود امکانات خبرخوان ها است که تنها متن پست را در اختیار قرار می دهند و حتی برچسب ها را نمایش نمی دهند چه برسد به امکان نظردهی مستقیم. و واقعا نمی شود روی تک تک پست ها کلیک کرد و به منبع مستقیم وصل شد. چه اگر قرار بر این باشد کارکرد خبرخوان زیر سوال می رود.
البته گویا با برخی تغییرات از سمت سایت یا وبلاگ مورد نظر می توان این امکانات را افزود یا استفاده از بعضی اسکریپت ها در سمت خواننده ولی در کل کار خیلی تمیزی از آب در نمی آید.

خلاصه اینکه من درد را گفتم اگر درمانی هست شما بگویید
پاسخ:
نمیدونم راستش! اگه راهی پیدا شد عرض می کنم خدمتتون! ;)
فقط من شما رو می شناسم؟
(احساس می کنم می شناسم...)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی